بهترین جنبه طراحی سایت - قیمت طراحی سایت

Wiki Article

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

افزودن امکان سئو در برگه‌ها، مقالات و محصولات امکان بررسی محتوا و ارائه پیشنهاد در جهت رفع مشکلات امکان ارائه پیشنهاد در جهت بهینه‌سازی محتوا مقالات، محصولات، برگه‌ها و دوره‌ها دارای امکان رنگ‌بندی محتوایی که بهینه می‌شوند.

وقتی که بحث از طراحی سایت پیش می آید، اولین چالشی که با آن مواجه می شویم که این کار را به فرد بسپاریم یا یک شرکت؟

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

ظاهر سایت حول محور استفاده از عناصر بصری برای ایجاد حس هماهنگی با نیاز های کاربر است. این فرآیند باعث ایجاد اعتبار و اعتماد در کاربر میشود. این در مورد ایجاد سایتی است که نه تنها زیبا به نظر می رسد، بلکه احساس مرتبطی نیز دارد. احساس پس از آن شامل ایجاد تجربه استفاده از سایت تا حد امکان لذت بخش است. با ایجاد تعاملات بین کاربر و سایت و همچنین واکنش هایی که هنگام استفاده (و پس از) وبسایت رخ میدهد، ایجاد میشود.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی وب سایت پیش می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است.

روش بعدی، راه‌اندازی سایت با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس است. راه‌اندازی سایت با وردپرس نیز هزینه‌های مربوط به خود را دارد. روش بعدی طراحی سایت، استفاده از سایت ساز است. در کنار امکانات کامل و حرفه‌ای که این پلتفرم در اختیارتان قرار می‌دهد، هزینه آن نیز از دیگر روش‌های راه‌اندازی پایین‌تر است. در نتیجه این روش راحت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش راه‌اندازی سایت است.

بله، تیم رویا وردپرس مشتریان محترم طراحی سایت را بصورت مرحله به مرحله راهنمایی کرده، تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کنید.

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

امکان ساخت انواع فرم با جابجا کردن المان‌ها با ماوس امکان ساخت انواع فرم که دارای فیلد‌‌های زیر است:

در صورت تمایل می توانیم برای مشتریان خاص پسند و بلندپرواز طراحی اختصاصی صفحات و بنرهای ویژه داشته باشیم. همچنین در صورتی که می‌خواهید در عبارت های مهمی که مشتریان‌تان سرچ می‌کنند بالاتر دیده شوید خدمات سئو طراحی وب سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار می دهیم تا مشتریان شما را راحت‌تر پیدا کنند.

تعرفه‌ اول از امکانات بیشتری برخوردار است و تعرفه بعدی امکانات محدودتری نسبت به تعرفه اولی دارد که با توجه به این امکانات، قیمت آن نیز کمتر است.

برای جواب دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد بررسی کرد .

آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند صفحه رسمی دنبال کلیک کنید کنید اطلاعات تماس
اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

        تعداد مشتریان راضی که در بخش نظرات دیدگاه‌های خود را بیان کرده اند و مراجعه اینجا و بازدید از سایت همان مشتریان.

برنامه ریزی همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شروع هر طراحی وب برای یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای با تحقیق و قالب بندی شروع می شود. کاری که شما انجام خواهید داد این است که به ترتیب با تیم های بازاریابی و طراحی همکاری نزدیک داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که شریک حرفه ای شما همه جوانب را در نظر گرفته و موفقیت را هدف قرار داده است. کمپیین های سئو

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

        داشتن مشاوره دقیق و هدفمند که با طرح سوالات تخصصی برای رسیدن به نیاز واقعی شما پرسیده می‌شود.

نکته دوم برندی است که طراحی سایت را برای شما انجام می‌دهد. گاهی یک طراح سایت ساده و دورکار پروژه شما را به صورت آنلاین پذیرفته و آن را ظرف چند روز طراحی می‌کند و تحویل می‌دهد؛ اما گاهی با یک مجموعه بزرگ قرارداد می‌بندید که پشتیبانی قدرتمند، قالب‌های متنوع و طراحان حرفه‌ای دارد؛ پس کاملا طبیعی است که هزینه بیشتری دریافت کند.

شرکت های برتر طراحی وب نه تنها به ابزارها و فناوری های برتر دسترسی دارند، بلکه همیشه در صدر آخرین روندها قرار دارند. بنابراین، آنها می توانند یک سایت پیشرفته ایجاد کنند که با آن شما بتوانید رقبای خود را به چالش بکشید. یک شرکت طراحی سایت چه می کند؟

طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فایل املاک لینک منبع طراحی سایت آموزشی مناسب برای شرکت‌ها، بازرگانان، پیمانکاران، کارخانجات، کسب‌وکارهای خدماتی، انجمن‌ها، سازمان‌ها، مساجد و هیئت‌ها

قیمت طراحی سایت شرکت ها ارزان تر از سایر سایت ها است. سایت ارزان قیمت شرکتی برای صاحبان کسب و کار جهت بهتر دیده شدن و دور ماندن از فضای ملتهب قطع شدن فضای مجازی بسیار مناسب است.

من چطور می‌تونم به سایت شما اعتماد کنم ؟ وب سایت‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین، جهت فعالیت قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌بایست اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیک نمایند. این نماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت برای هر سایت صادر می‌شود تا آرامش و اطمینان خرید اینترنتی برای مشتریان عزیز را فراهم آورد.

مثلا سی فایو به مدت ۷ روز سایت را به صورت رایگان در اختیار شخص قرار می‌دهد؛ در این مدت زمان، شخص می‌تواند با تمام امکانات سایت کار کند و در صورت رضایت یکی از تعرفه‌های طراحی سایت را خریداری کند.

اگه هزینه ۱ سال رو یکجا و در ابتدا پرداخت کنید، می‌تونید از ۲۰٪ تخفیف استفاده کنید.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

Report this wiki page