طراحی وب سایت با وردپرس برای Dummies - طراحی سایت

Wiki Article

افزونه‌ها: در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.

اما اگر از تاریخچه و شروع آن بگذریم باید با هم بررسی کنیم که، اصلا این درگاه چیست وچه فایده‌ای برای ما دارد.

بر اساس مدل وبسایتتان شما می‌توانید از منو‌هایی که به آن‌ها اشاره می‌کنیم استفاده کنید.

در پایین به عوامل اصلی در بهبود عملکرد سایت‌تان می‌پردازیم:

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به ساخت سایت با وردپرس کنید.

قبل از آن که به سراغ طی کردن مراحل یادگیری طراحی سایت بروید، لازم است بدانید که شما به عنوان یک طراح حرفه‌ای چه نیازهایی دارید؟ اکثر افراد نمی‌دانند که مراحل یادگیری این حرفه به چه شکل است و در ابتدای راه دچار سردرگمی می‌شوند. سوالاتی از قبیل آن که چه ابزارهایی برای این کار لازم است؟ کدام زبان‌های برنامه نویسی را باید بیاموزند و چگونه می‌توانند در این مسیر حرفه‌ای شوند، از جمله سوالاتی است که احتمالا شما هم با آن‌ها مواجه شده‌اید.

امروزه دستگاه‌های موبایل بیش از نیمی از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص می‌دهند و ما به عنوان طراح وبسایت باید سایت‌های خودمان را با این دستگاه‌های کوچک تطبیق دهیم برای این که بتوانیم طراحی وبسایت ادامه مطلب خود را با موبایل تطبیق دهیم دو راهکار داریم یکی طراحی ریسپانسیو و دیگری طراحی اداپتیو.

امروزه افزونه‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده اند که ما در این بخش ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

نوشته‌ها: برای ایجاد نوشته، مقاله و هر نوع مطلبی در سایت باید به این قسمت مراجعه کنید.

اگر در این زمینه مشاوره می‌خواهید روی تصویر زیر کلیک توضیحات بیشتر کنید تا به واتس آپ آوش تک وصل شوید و سوالاتتان را از مشاورین ما بپرسید.

کلاس‌های آموزشی که با کسب تجربیات اینجا را بررسی کنید بالایی همراه است، اما نیازمند صرف وقت بیشتر و هزینه بالاتر می‌باشد.

تنها چیزی باید به آن توجه داشته باشید این این سایت است که طوری زمینه خود را انتخاب کنید که برای مخاطب چشم نواز باشد.

شاید نتوانید فرض کنید که موزاییک تنها جستجوگری بود که عکس ها و متون نوشته شده را نشان می‌داد.

طراحی سایت گل فروشی که باعث فروش دسته های گلهایی که در فروشگاه وجود دارد.

Report this wiki page